
A Practical Introduction to Virtual Reality
From Concepts to Executables
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 967 Ft off)
- Discounted price 26 705 Ft (25 433 Ft + 5% áfa)
29 672 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Morgan Kaufmann
- Megjelenés dátuma 2024. december 11.
- ISBN 9780443140365
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem350 oldal
- Méret 234x190 mm
- Súly 860 g
- Nyelv angol 670
Kategóriák
Hosszú leírás:
A Practical Introduction to Virtual Reality: From Concepts to Executables is written for the undergraduate computer science student taking a course in virtual reality. This tutorial-based text is organized so that by the end of the semester students will have created their first VR game, including sound and various interactions. The materials are written from the position of the student and the student’s professor as opposed to the professional with prior graphics experience.
Beginning with an introductory chapter covering the ten universal basics necessary for VR coding, the book moves on to such topics as putting together a VR set-up, creating Heads Up displays, building scene trees, learning how to import 3D models and animations, lighting and audio, and more, until by the end of the book, students will have a final project game ready for beta testing and publishing!
Tartalomjegyzék:
0. Introduction
1. Object-Oriented Programming in Virtual Reality
2. Basic VR Objects and Interactions
3. Transformations and Scene Trees
4. Basic Physics
5. Multiple System Interaction Frameworks
6. VR Interactions
7. Menus and HUDs
8. Models and Animations
9. Terrains
10. Textures
11. Walking and Navigation
12. Lighting and Shaders
13. 3D Sound
14. Particle Systems
15. AI
16. Advanced Physics
17. Joints
18. Inverse Kinematics
19. Usability Design and Publishing