• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Advocating for Children Looked After: Promoting Positive Identities in Professional Practice

    Advocating for Children Looked After by Smith, Stella; Rawson, Kerry-Ann;

    Promoting Positive Identities in Professional Practice

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. március 31.

    • ISBN 9781032710822
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem154 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 440 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 28 Illustrations, black & white; 28 Line drawings, black & white; 35 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This accessible guide provides a detailed, practical understanding of how to support Children Looked After (CLA), exploring identity and challenging views. It is key reading for all professionals including those within education and social work, as well as those on undergraduate, postgraduate, and professional childhood courses.

    Több

    Hosszú leírás:

    This accessible guide provides a detailed and practical understanding of how to support Children Looked After (CLA), exploring concepts surrounding identity and the key role professionals can play by becoming advocates for these children. With a mixture of theory, reflection and application to practice, Advocating for Children Looked After considers contemporary topics, from adverse childhood experiences (ACEs), labelling and stigma, to the relationships surrounding Children Looked After.


    Embedded within the chapters are positive everyday practices, case studies and dialogues, all of which help to create a safe space for children to develop their own sense of self. Throughout the book, outdated views are challenged and replaced with the voices of children and young people themselves, and strategies and opportunities are provided for the reader to truly understand the perspectives of Children Looked After and to develop their practice to best support their needs and well-being. Care is taken to refer to Children Looked After, rather than Looked After Children, placing the child at the forefront and before their care status.


    Informative and reflective, this book offers both students and professionals a diverse insight into what makes a Child Looked After unique, with the aim of breaking the cycle in regard to their development and outcomes. It will be key reading for all professionals including those within education and social work, as well as those on undergraduate, postgraduate, and professional childhood courses.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements


    Introduction


    -          About the book


    -          Organisation of book


     


    Chapter 1: Who am I?


    Chapter 2: Stigma and labels


    Chapter 3: Adverse Childhood Experiences


    Chapter 4: Trauma and neurodiversity


    Chapter 5: Attachments and relationships


    Chapter 6: Who are my family and what do they do?


    Chapter 7: Government agenda


    Chapter 8: Everyday superheroes


    Chapter 9: Teacher or facilitator


    Chapter 10: Change in vision


     


    Index

    Több