• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Air Travel Partnerships: How to Create Greater Value through Collaboration

    Air Travel Partnerships by Taneja, Nawal K.;

    How to Create Greater Value through Collaboration

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 299 Ft (24 095 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 530 Ft off)
      • Discounted price 22 770 Ft (21 686 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. december 2.

    • ISBN 9781032776019
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem214 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 6 Illustrations, black & white; 4 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 2 Tables, black & white
    • 667

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book focuses on four types of organizations within the air travel sector: airlines, airports, aircraft manufacturers, and travel intermediaries. It provides a framework, tools, and insights to enhance collaborations by design in an age of increasing uncertainty. 

    Több

    Hosszú leírás:

    While change in the aviation sector is hardly a new phenomenon, going forward the rate of change will accelerate due to the emergence, convergence, and intersection of powerful internal and external forces. To deal with the accelerating change in the marketplace, stakeholders in the travel ecosystem need to deepen collaboration that is productive to (1) building adaptable, resilient, and lean businesses, (2) achieving growth and innovation, (3) elevating traveler experience to a much higher level, and, at the same time, (4) reducing the impact on the environment.



    Undoubtedly, while some innovations implemented by different aviation business sectors?to become more adaptable, more resilient, and leaner as well as to improve customer experience?have been adding some value, the innovations being introduced have been transactional, fragmented, and incremental. What is needed is a step change in proactive collaboration among different stakeholders in the air travel ecosystem at the holistic level, to cocreate value for travelers in terms of experience (relating to simplicity, convenience, and speed) and for businesses to adapt in order to reduce costs and increase profit margins.



    This book focuses on four types of organizations within the air travel sector: airlines, airports, aircraft manufacturers, and travel intermediaries. It provides a framework, tools, and insights to enhance collaborations by design in an age of increasing uncertainty.



    Air Travel Partnerships is essential reading for all executives and senior managers within airlines, airports, and air transport supporting industries.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Introduction 2 New era for travelers and ecosystem partners 3 Managing operational turbulence 4 Embracing self-connections and virtual interlining 5 Introducing new segments of air travel 6 Adapting and evolving with transformative technologies 7 Rewiring organizations for proactive and innovative collaboration 8 Thought leadership pieces

    Több