
Análisis de la orientación en la relación Fabricante-Distribuidor
La perspectiva del Fabricante en el canal de Distribución del Mueble
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 98.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 2 079 Ft off)
- Discounted price 39 493 Ft (37 612 Ft + 5% áfa)
41 571 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Aufl.
- Kiadó Editorial Académica Espa?ola
- Megjelenés dátuma 2012. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9783847363255
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem456 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
El objeto de este libro es analizar cómo fabricantes y distribuidores pueden establecer, desarrollar y mantener relaciones estables y duraderas, de modo que ambas partes resulten beneficiadas. Concretamente, analizaremos el efecto directo que tienen los elementos que suponemos antecedentes de la orientación a largo plazo desde el enfoque relacional frente al transaccional como son la satisfacción y el compromiso, más el efecto indirecto de la cooperación e intercambio de información y, de la confianza. La orientación a largo plazo de las relaciones de intercambio representa el camino más atractivo para atraer y mantener satisfecha a la otra parte, siendo tanto más importante cuanto mayor valor se genere para ambos (Grönroos, 1996). El estudio de la orientación a largo plazo de las relaciones que se establecen entre empresas es un tema de gran interés. En la actualidad, obtener mayor valor a?adido a través de la creación, desarrollo y mantenimiento de relaciones duraderas entre fabricantes y sus distribuidores de modo que ambas partes resulten beneficiadas se considera fundamental.
Több
Zodiac Academy 3: The Reckoning
8 931 Ft

Exodus
10 116 Ft

The Psychology of Comedy
70 854 Ft

Black Hole Survival Guide
5 055 Ft

Handbuch Theorien der Soziologie
190 885 Ft