• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement

    Assessment as Learning by Yan, Zi; Yang, Lan;

    Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement

    Sorozatcím: Asia-Europe Education Dialogue;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 39.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 735 Ft (18 795 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 974 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 761 Ft (16 916 Ft + 5% áfa)

    19 735 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. szeptember 25.

    • ISBN 9780367509989
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem298 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 26 Illustrations, black & white; 26 Line drawings, black & white; 26 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Based on a solid theoretical basis of assessment-as-learning and updated empirical evidences, this timely book significantly expands the existing scope of assessment-as-learning typically developed in Western contexts.

    Több

    Hosszú leírás:

    Based on a solid theoretical basis of assessment-as-learning and updated empirical evidences, this timely book significantly expands the existing scope of assessment-as-learning typically developed in Western contexts.



    This edited volume updates theoretical and empirical advances in assessment-as-learning in complex learning processes, brought together by an international panel of authors. The contributors provide a wide range of practical ways to harness the power of assessment-as-learning to make it work more effectively not only in the classroom, but also across other achievement-related situations (e.g. examinations, learning processes before and after classes).



    Assessment as Learning provides a deep contemporary insight into the field of formative assessment, and brings much-needed international perspectives to complement the current Western-focused research. This is a valuable contribution to the discussion, and provides useful insight for researchers in Education.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Assessment-as-Learning in the Global Assessment Reforms  Part I Revisiting Assessment-as-Learning from New Perspectives  2. Conceptualising Assessment-as-Learning  3. Assessment-as-Learning for the Development of Students’ Evaluative Judgement  4. Assessments Cause and Contribute to Learning: If Only We Let Them  5. The Role of Feedback Orientation in Converting External Feedback to Learning Opportunities for Implementing Assessment-as-Learning in the Context of Feedback  Part II Meeting the Challenge of Implementation  6. Interplay between Students’ Perceived Utility, Accountability, Self-Efficacy and Social Awareness when Engaged with Peer Feedback: A Qualitative Interpretation  7. Designing Nested Tasks to Facilitate Students’ Mega-Cognitive Development: Assessment-as-Learning Practice from Two Award-Winning University Teachers  8. Dancing with Chains: How Does Assessment-as-Learning Fit in China?  9. Fostering Student Evaluative Judgement through Assessment-as-Learning in Tertiary English Language Classroom  10. The Conceptualisation of Student Self-Assessment Literacy: A Case Study of Chinese Undergraduates  11. Assessment-as-Learning through the Lens of Self-Regulated Learning: The Role of Normative Competence  12. Involved and Autonomy-Supportive Teachers Make Reflective Students: Linking Need-Supportive Teacher Practices to Student Self-Assessment Practices  13. Changing External Feedback to Learning Opportunities: A Study on Filipino University Students’ Feedback Orientation  14. Harnessing the Learning Potential of Feedback: Dedicated Improvement and Reflection Time (DIRT) in Classroom Practice  15. Synchronous Self-Assessment: Assessment from the Other Side of the Mirror  16. Supporting Quality of Learning by Letting Students Give their Own Grades – An Innovative Self-Assessment Model in University Mathematics  17. Supporting Students to Use Assessment-as-Learning  18. The Reciprocal Nature of Assessment-as-Learning and Feedback Literacy: Case Studies from Higher Education in Australia

    Több
    0