ISBN13: | 9781032563718 |
ISBN10: | 10325637111 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 222 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 453 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 95 Illustrations, black & white; 67 Halftones, black & white; 28 Line drawings, black & white; 23 Tables, black & white |
659 |
A mérnöki tudományok általános kérdései
Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar
Energetika, energiaipar
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában
Mesterséges intelligencia
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás
Virtuális valóság
Környezetmérnöki tudományok
Terméktervezés
A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)
Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány)
Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány)
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)
Mesterséges intelligencia (karitatív célú kampány)
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás (karitatív célú kampány)
Virtuális valóság (karitatív célú kampány)
Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Terméktervezés (karitatív célú kampány)
Augmented Reality
GBP 105.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This book focuses on augmented reality technology, which uses the real environment to superimpose virtual elements. The authors explore step-by-step development of an application that could be replicated for personal, institutional, or industrial benefit. Standard /BCC:
This book focuses on augmented reality (AR) technology, which uses the real environment to superimpose virtual elements. Therefore, the reader can create applications that simulate scenarios that can be dangerous or expensive to generate in the real world. AR has proven helpful in education, marketing, and industrial scenarios. AR technology improves the user experience of various disciplines, incorporating virtual information that maximizes the experience and adds knowledge. This book intends students, researchers, and developers to have the possibility of finding the foundations on which AR technology rests.
Our book intends that students, researchers, and developers: (i) learn the basics of AR; (ii) understand the technologies that support AR; (iii) know about AR applications that have been a watershed; (iv) gain an understanding of the critical elements needed to implement an AR application; (v) acquire skill in the step-by-step development of an AR application; (vi) learn how to use the instruments to evaluate an AR application; (vii) understand how to present the information about study cases; and (viii) gain knowledge about AR challenges and trends.
1 Introduction to Augmented Reality 2 Augmented Reality Application Fields 3 Digital Image Processing Stages to Develop Augmented Reality Applications 4 Devices to Display Augmented Reality Experiences 5 Augmented Reality Development Cycle 6 Instruments to Evaluate Augmented Reality 7 Case Study I: ARGEO: Augmented Reality Prototype for Learning Geography 8 Case Study II: Assemble an Educational Toy with Augmented Reality 9 Augmented Reality Challenges and Trends 10 Concluding Remarks