A termék adatai:
ISBN13: | 9781032908458 |
ISBN10: | 1032908459 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 276 oldal |
Méret: | 216x138 mm |
Súly: | 675 g |
Nyelv: | angol |
700 |
Témakör:
Irodalomtudomány általában, referensz művek
Irodalomtörténet
Nyelvhasználat, nyelvhelyesség
Média és kommunikációtudomány általában
Könyvkiadás
Irodalomtudomány általában, referensz művek (karitatív célú kampány)
Irodalomtörténet (karitatív célú kampány)
Nyelvhasználat, nyelvhelyesség (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Könyvkiadás (karitatív célú kampány)
Authorship in the Days of Johnson
Being a Study of the Relation Between Author, Patron, Publisher and Public, 1726-1780
Sorozatcím:
Routledge Revivals;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2024. november 1.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 80.00
GBP 80.00
Az Ön ára:
32 726 (31 168 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 8 182 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Originally published in 1928, this book discusses the complex relationships between authors, patrons and publishers in the 18th Century and the ideals and struggles for copyright. It examines the power of booksellers over authors and the effect on authors of copyright security and the lapse of patronage.
Hosszú leírás:
Originally published in 1928, this book discusses the complex relationships between authors, patrons and publishers in the 18th Century and the ideals and struggles for copyright. It examines the power of booksellers over authors and the effect on authors of copyright security and the lapse of patronage.
Tartalomjegyzék:
1.Author and Bookseller 2. The Copyright Struggle 3. Author and Patron 4. The Growth of the Public.