Introducing Autodesk Maya
 
A termék adatai:

ISBN13:9781138590557
ISBN10:113859055X
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:416 oldal
Méret:280x210 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 58 Illustrations, black & white; 901 Illustrations, color; 58 Halftones, black & white; 901 Halftones, color; 14 Tables, black & white
0
Témakör:

Introducing Autodesk Maya

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 115.00
Becsült forint ár:
55 545 Ft (52 900 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

44 436 (42 320 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 11 109 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. június 30.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Introducing Autodesk Maya is your perfect hands-on guide to start animating quickly. Using approachable, real-world exercises, you'll master the fundamentals of this animation software by following full-color screen shots step by step. You'll learn the basics of modeling, texturing, animating, and visual effects.

Hosszú leírás:

This book is your perfect hands?on guide to start animating quickly. Using approachable, real?world exercises, you?ll master the fundamentals of this animation software by following full?color screenshots step by step. Each chapter opens with a quick discussion of concepts and learning objectives, and then launches into hands?on tutorials that give you firsthand experience and a good start. You?ll learn the basics of modeling, texturing, animating, and visual effects. Whether you?re a complete beginner or migrating from another 3D application, this task?based book provides the solid grounding you need in Autodesk Maya.



Key Features




  • Model with polygons, meshes, and more



  • Add motion with simple and complex animations



  • Add color and textures to visualize materials and surfaces



  • Render scenes with great lighting and camera placement

Tartalomjegyzék:

About the Author. Introduction. 1. Introduction to Computer Graphics and 3D. 2. Jumping into Basic Animation Head First. 3. The Autodesk? Maya? Interface. 4. Beginning Polygonal Modeling. 5. Modeling with NURBS Surfaces and Deformers. 6. Practical Experience! 7. Autodesk? Maya? Shading and Texturing. 8. Introduction to Animation. 9. More Animation! 10. Autodesk? Maya? Lighting. 11. Autodesk? Maya? and Arnold Rendering. 12. Autodesk? Maya? Dynamics and Effects. Index.