
Bayesian Persuasion
Sorozatcím: World Scientific Series In Economic Theory; 9;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 644 Ft off)
- Discounted price 41 905 Ft (39 910 Ft + 5% áfa)
45 549 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó World Scientific
- Megjelenés dátuma 2025. május 17.
- ISBN 9789819802975
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem300 oldal
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This volume brings together the collected contributions of Matthew Gentzkow, Emir Kamenica, and several coauthors on the theme of Bayesian Persuasion.The collection starts with an introduction that positions the research on Bayesian Persuasion relative to prior work on information economics. Earlier work typically takes the informational environment ? what agents know about the underlying states of the world that matter for their decision problems ? as given. The agenda of Bayesian Persuasion focuses on optimizing the informational environment: deciding who should know what and when.The chapters in the volume cover foundational contributions to the literature on Bayesian Persuasion as well as extensions of the basic model (costly information generation, multiple senders, dynamic information revelation, etc), methodological approaches to information design, and the implications of the results for important topics in social science such as whether competition in the market place for ideas induces more information revelation.
Több