
Beyond Bloomsbury
Designs of the Omega Workshops 1913-19
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 29.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 2 274 Ft off)
- Discounted price 12 883 Ft (12 270 Ft + 5% áfa)
15 157 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2009. augusztus 10.
- ISBN 9781906257057
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem184 oldal
- Súly 1110 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 90 illustrations, 80 in colour 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Experiments in Design looks at the design process and working practices of the Bloomsbury Groups experimental design collective, the Omega Workshops, established by the art critic and painter Roger Fry in 1913. Initially set up to help struggling young artists make a living, theWorkshops were a laboratory of design ideas, creating a range of objects for the home, from rugs and linens to ceramics, furniture and clothing all boldly coloured and patterned with radical abstract designs. The artists, including Fry,Vanessa Bell, Duncan Grant and Henri Gaudier-Brzeska, were not allowed to sign their work; everything produced by theWorkshops bore only the greek letter Ω. A small coterie of artistic patrons would visit the showroom in Fitzroy Square, interested in buying a Post-impressionist chair or a Futurist dinnerservice. The wider response was mixed, with the Daily Mail writing in November 1913, would you like your house fitted with post-impressionist furniture, carpets and hangings? and adding, under a picture of the main showroom, the warning: the kind of room in which you would live that is if your nerves could stand it.
Több