ISBN13: | 9781501357176 |
ISBN10: | 1501357174 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 296 oldal |
Méret: | 228x152 mm |
Súly: | 414 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 21 bw illus |
220 |
Optimalizáció, lineáris programozás, játékelmélet
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás
Táblajátékok
Média és kommunikációtudomány általában
Optimalizáció, lineáris programozás, játékelmélet (karitatív célú kampány)
Digitális jel-, hang- és képfeldolgozás (karitatív célú kampány)
Táblajátékok (karitatív célú kampány)
Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)
Board Games as Media
GBP 23.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Introduction: Board Games as Media
1. Meeples, Miniatures, and Cubes: Ludo-Textual Analyses of Board Games
2. A Depressing Choose-Your-Own-Adventure: The Interactive Potentiality of Board Games
3. Colonizing Mars: Ludic Discourse Analysis
4. The Designer as Créateur: The Board Game Industry and Constructed Authorship
5. The Player as Fan: Ludic Fandom in Board Game Cultures
6. Surveying Board Game Players: Who Plays What.
7. .and Why: Examining Motivations and Popularity of Board Games
8. Cultural Studies of Games: Diversity and Inclusion in the Board Game Industry and Hobby
9. The Epic Adventure of Grundy and Trixie: An Autoethnographic Journey Through Gloomhaven
Conclusion: The Board Gaming Environment
References
Appendix 1. Survey Questions
Appendix 2. Data from Survey
Bibliography
Index