• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Brand Global, Adapt Local ? How to Build Brand Value Across Cultures: How to Build Brand Value Across Cultures

    Brand Global, Adapt Local ? How to Build Brand Value Across Cultures by Melchior Ray, Katherine; Kelly, Nataly; Perez, Andrea;

    How to Build Brand Value Across Cultures

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 97.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        49 091 Ft (46 754 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 909 Ft off)
      • Discounted price 44 183 Ft (42 079 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. június 3.

    • ISBN 9781398619821
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem296 oldal
    • Méret 234x156x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Build long-lasting value by crafting brands that transcend cultural boundaries through developing a deep understanding of diverse cultures and consumer preferences.

    Több

    Hosszú leírás:

    Building global brands provides companies with access to new markets, new opportunities and new ideas that can stimulate innovation and diversify revenue streams. However, with new opportunities comes additional challenges that marketers need to navigate in order to build an international brand.

    If a brand wants to thrive in an international market, it needs to understand the different consumers and the nuances of the cultures in which they live. The best brands in the world do this by remaining relentlessly curious about their customers and their markets, immersing themselves in the culture and embracing new and different ways of seeing, understanding and being. Learn how to develop this global mindset and how to build this into your marketing strategy from some of the world's leading global brands such as Nike, LVMH, Nestlé, Shiseido, Natura and Marriott. This book explores the challenges these brands faced across international markets and how they balance remaining true to their brand values with creating local resonance.

    Covering everything from how applying cultural understanding to interpreting data delivers exceptional consumer insight to how you can localize campaigns without losing the core brand identity, this book delivers all you need to know about scaling a brand globally packed full of powerful insight from leading marketers.

    Több