• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Brand Psychology: The Art and Science of Building Strong Brands

    Brand Psychology by Busche, Laura;

    The Art and Science of Building Strong Brands

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 36.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 720 Ft (17 829 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 872 Ft off)
      • Discounted price 16 848 Ft (16 046 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. november 17.

    • ISBN 9781032373720
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem396 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 680 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 58 Illustrations, black & white; 13 Illustrations, color; 3 Halftones, black & white; 7 Halftones, color; 55 Line drawings, black & white; 6 Line drawings, color; 36 Tables, black & white
    • 803

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Brand Psychology brings together theory and practice from the fields of psychology, design, and marketing to demystify the brand development process. It explores the behavioral science behind brand building, looking at the psychological principles at play whenever a brand is built and communicated.

    Több

    Hosszú leírás:

    Brand Psychology brings together theory and practice from the fields of psychology, design, and marketing to demystify the brand development process. It explores the behavioral science behind brand building, looking at the psychological principles at play whenever a brand is built and communicated.


    Backed by research from various fields of psychology, the book presents practical insights for developing memorable brands through its interdisciplinary character, and emphasis on digital channels. Throughout the book, readers will learn to apply concepts from brand psychology, social learning and persuasion, identity design, and sensory branding to attract and retain their ideal customers. Each chapter presents insights from academic consumer behavior studies, real-life cases from inspiring brands, and unique visual learning tools including infographics, worksheets, and timelines. Ultimately, it serves as a tool to bridge the gap between scientists and entrepreneurs, offering clear, research-backed ideas to drive brand growth and reach human beings in a meaningful way during a time of independent brands and global connectivity. This transformative book shows readers how to:




    • Develop memorable brands that resonate with their target audience



    • Create powerful brand stories, archetypes, and strategies for growth



    • Navigate brand management with mindful communication and active shaping of associations


    Containing cutting-edge brand-building tools, this book is a must-read for students and practitioners in brand management, marketing, design management, graphic design, business, advertising, and related spaces that aim to craft an identity that turns heads and hearts.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction


    Chapter 1: Welcome to the world of branding


    Chapter 2: Defining "Brand"


    Chapter 3: Brand equity & management


    Section 1 Introduction: Story


    Chapter 4: Brand Story


    Chapter 5: Self-brand identification


    Chapter 6: Research, segmentation, and personas


    Chapter 7: Associations & positioning


    Chapter 8: Naming


    Chapter 9: Pricing


    Chapter 10: Personality & voice


    Section 2 Introduction: Symbols


    Chapter 11: The Brandverse


    Chapter 12: Visual perception


    Chapter 13: Logo design


    Chapter 14: Typography


    Chapter 15: Color


    Chapter 16: Applications, packaging and systems


    Section 3 Introduction: Strategy


    Chapter 17: Building strong brand relationships


    Chapter 18: Understanding channels


    Chapter 19: Designing memorable brand experiences


    Chapter 20: Brand portfolio management: extensions, architecture & rebranding


    Chapter 21: Brand intelligence


    Conclusion

    Több