A termék adatai:
ISBN13: | 9781403998972 |
ISBN10: | 1403998973 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 168 oldal |
Méret: | 235x155 mm |
Súly: | 432 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | VIII, 168 p. |
0 |
Témakör:
Számítógépes játékok
Marketing, kommunikáció, PR
Menedzsment, vállalatirányítás
További iparágak
Játékok
Számítógépes játékok (karitatív célú kampány)
Marketing, kommunikáció, PR (karitatív célú kampány)
Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány)
További iparágak (karitatív célú kampány)
Játékok (karitatív célú kampány)
Brands and Gaming
The Computer Gaming Phenomenon and its Impact on Brands and Businesses
Kiadás sorszáma: 2006
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2005. november 14.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 53.49
EUR 53.49
Az Ön ára:
18 601 (17 715 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 650 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
The computer gaming industry is bigger than the film and music industries and is growing faster than both of them put together. The industry is also changing fast. The typical computer gamer is in his mid 20s and female gamers make up one of the faster growing parts of the market. New developments in sociability and interactivity are also transforming the industry. This is the first major study of brands and gaming and shows huge opportunities for brand development
'This very accessible and enjoyable book leaves the reader in no doubt; computer gaming is a major new medium which marketers ignore at their peril... the authors provide guidelines on how brand owners and marketers might leverage the growth in computer gaming, and they also provide a useful framework for introducing the medium into the decision making process.' - Linda Caller, Managing Director, Thought Agents Ltd
Tartalomjegyzék:
Gaming Market Overview What is Gaming ? The Culture of Gaming Will Gaming Replace TV? Gaming Gets Active Mobile Gaming Gaming Industry Structure Brands in Gaming Today Strategies for Your Brand to Enter the Gaming Space Futureshock