Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises - Melo, Pedro Novo; Machado, Carolina; (szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032176314
ISBN10:1032176318
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:168 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:254 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 28 Illustrations, black & white
1491
Témakör:

A mérnöki tudományok általános kérdései

Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar

Gépészmérnöki tudományok

Energetika, energiaipar

Üzemmérnöki tudományok

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában

Adatkezelés a számítógépes rendszerekben

Adatbázis kezelő szoftverek

Környezetmérnöki tudományok

Közgazdaságtan

Menedzsment, vállalatirányítás

Termelőipar

További könyvek a gazdaság területén

Terméktervezés

További könyvek a számítástechnika területén

A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)

Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány)

Gépészmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)

Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány)

Üzemmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)

Adatkezelés a számítógépes rendszerekben (karitatív célú kampány)

Adatbázis kezelő szoftverek (karitatív célú kampány)

Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)

Közgazdaságtan (karitatív célú kampány)

Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány)

Termelőipar (karitatív célú kampány)

További könyvek a gazdaság területén (karitatív célú kampány)

Terméktervezés (karitatív célú kampány)

További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)

Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 45.99
Becsült forint ár:
23 516 Ft (22 397 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 813 (17 918 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 703 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

The use of new technologies in business intelligence and analytics is critical for managers to have a set of tools for better decision-making on business decisions. This book addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs. This book includes research related to new trends in the SME arena.

Hosszú leírás:

Technological developments in recent years have been tremendous. This evolution is visible in companies through technological equipment, computerized procedures, and management practices associated with technologies. One of the management practices that is visible is related to business intelligence and analytics (BI&A). Concepts such as data warehousing, key performance indicators (KPIs), data mining, and dashboards are changing the business arena.



This book aims to promote research related to these new trends that open up a new field of research in the small and medium enterprises (SMEs) area.





Features







  • Focuses on the more recent research findings occurring in the fields of BI&A






  • Conveys how companies in the developed world are facing today's technological challenges






  • Shares knowledge and insights on an international scale






  • Provides different options and strategies to manage competitive organizations






  • Addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs


Tartalomjegyzék:
1. Process Mining - Prerequisites and Their Applicability for Small and Medium-Sized Enterprises. 2. Using Customer Analytics to Succeed: The Case of the Mexican SMEs. 3. Data Management Software Solutions for Business Sustainability - An Overview. 4. A Paradigm Shift in Accounting and auditing in the Era of Big Data . 5. Mobile Advertising Framework: Format, Location, and Context. 6. Marketing Analytics: Why Measuring Web and Social Media Matters. 7. Managers' Perception of Business Intelligence Capability of SMEs in Turkey. 8. The Development of Loyalty Programs in the Retail Sector. 9. Business Intelligence, Big Data, and Data Governance.