A termék adatai:
ISBN13: | 9781032176314 |
ISBN10: | 1032176318 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 168 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 254 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 28 Illustrations, black & white |
1491 |
Témakör:
A mérnöki tudományok általános kérdései
Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar
Gépészmérnöki tudományok
Energetika, energiaipar
Üzemmérnöki tudományok
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában
Adatkezelés a számítógépes rendszerekben
Adatbázis kezelő szoftverek
Környezetmérnöki tudományok
Közgazdaságtan
Menedzsment, vállalatirányítás
Termelőipar
További könyvek a gazdaság területén
Terméktervezés
További könyvek a számítástechnika területén
A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)
Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány)
Gépészmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány)
Üzemmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)
Adatkezelés a számítógépes rendszerekben (karitatív célú kampány)
Adatbázis kezelő szoftverek (karitatív célú kampány)
Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Közgazdaságtan (karitatív célú kampány)
Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány)
Termelőipar (karitatív célú kampány)
További könyvek a gazdaság területén (karitatív célú kampány)
Terméktervezés (karitatív célú kampány)
További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)
Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises
Sorozatcím:
Manufacturing Design and Technology;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma: 2021. szeptember 30.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 45.99
GBP 45.99
Az Ön ára:
18 813 (17 918 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 703 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
The use of new technologies in business intelligence and analytics is critical for managers to have a set of tools for better decision-making on business decisions. This book addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs. This book includes research related to new trends in the SME arena.
Hosszú leírás:
Technological developments in recent years have been tremendous. This evolution is visible in companies through technological equipment, computerized procedures, and management practices associated with technologies. One of the management practices that is visible is related to business intelligence and analytics (BI&A). Concepts such as data warehousing, key performance indicators (KPIs), data mining, and dashboards are changing the business arena.
This book aims to promote research related to these new trends that open up a new field of research in the small and medium enterprises (SMEs) area.
Features
- Focuses on the more recent research findings occurring in the fields of BI&A
- Conveys how companies in the developed world are facing today's technological challenges
- Shares knowledge and insights on an international scale
- Provides different options and strategies to manage competitive organizations
- Addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs
Tartalomjegyzék:
1. Process Mining - Prerequisites and Their Applicability for Small and Medium-Sized Enterprises. 2. Using Customer Analytics to Succeed: The Case of the Mexican SMEs. 3. Data Management Software Solutions for Business Sustainability - An Overview. 4. A Paradigm Shift in Accounting and auditing in the Era of Big Data . 5. Mobile Advertising Framework: Format, Location, and Context. 6. Marketing Analytics: Why Measuring Web and Social Media Matters. 7. Managers' Perception of Business Intelligence Capability of SMEs in Turkey. 8. The Development of Loyalty Programs in the Retail Sector. 9. Business Intelligence, Big Data, and Data Governance.