
Camera Geologica
An Elemental History of Photography
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 86.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 244 Ft off)
- Kedvezményes ár 38 197 Ft (36 378 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 441 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Duke University Press
- Megjelenés dátuma 2024. március 22.
- Kötetek száma Cloth over boards
- ISBN 9781478025931
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem277 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 726 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 55 illustrations, including 32 in color 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
In Camera Geologica Siobhan Angus tells the history of photography through the minerals upon which the medium depends. Challenging the emphasis on immateriality in discourses on photography, Angus focuses on the inextricable links between image-making and resource extraction, revealing how the mining of bitumen, silver, platinum, iron, uranium, and rare earth elements is a precondition of photography. Photography, Angus contends, begins underground and, in photographs of mines and mining, frequently returns there. Through a materials-driven analysis of visual culture, she illustrates histories of colonization, labor, and environmental degradation to expose the ways in which photography is enmeshed within and enables global extractive capitalism. Angus places nineteenth-century photography in dialogue with digital photography and its own entangled economies of extraction, demonstrating the importance of understanding photography’s complicity in the economic, geopolitical, and social systems that order the world.
TöbbTartalomjegyzék:
List of Illustrations vii
Acknowledgments xi
Introduction 1
1. Bitumen and a Reorientation of Vision 30
2. Silver and Scale 67
3. Platinum and Atmosphere 106
4. Iron and Unstable Boundaries 132
5. Uranium and Photography beyond Vision 164
6. Rare Earth Elements and De/Materialization 196
Conclusion. All That Is Solid Melts into Air 22
Notes 231
Bibliography 263
Index 293