Chanel. The Allure of Makeup - Fraser, Natasha A; Andreotti, Olivier; - Prospero Internetes Könyváruház

Chanel. The Allure of Makeup: The Allure of Makeup
 
A termék adatai:

ISBN13:9780500028421
ISBN10:0500028427
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:408 oldal
Méret:0x0x0 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 308 colour illustrations
700
Témakör:

Chanel. The Allure of Makeup

The Allure of Makeup
 
Kiadó: Thames & Hudson
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 125.00
Becsült forint ár:
63 918 Ft (60 875 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

54 331 (51 744 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 9 588 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
The first book dedicated to Chanel makeup, published in collaboration with Chanel to celebrate the houses inspiring story of makeup creation which began in 1924.

In 1924 Gabrielle Chanel launched the houses first makeup products, marking the beginning of a century of creativity, excellence and innovation. Now for the first time, Chanel. The Allure of Makeup reveals the history of Chanel makeup creation including advertising campaigns created by some of the worlds leading photographers and film directors.

The story unfolds in seven chapters that represent the quintessential colours of Chanels visual vocabulary: Black, White, Beige, Red, Pink, Gold and Blue. Each chapter highlights the talents driving the brands lasting impact across the decades. Iconic products such as the black and white compact or 31 Le Rouge lipstick in timeless red punctuate the chapters and claim their rightful place in the pantheon of beauty. With unprecedented access to the Chanel archives, this book presents a wealth of visual material from historic images of Gabrielle Chanel and seldom-seen early product shots, to cinematic campaigns starring legendary women.