• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    China's Publishing Industry: From Mao to the Market

    China's Publishing Industry by Yun, Qidong;

    From Mao to the Market

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 72.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 945 Ft (29 471 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 095 Ft off)
      • Discounted price 27 850 Ft (26 524 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    China's Publishing Industry presents a portrait of the contemporary Chinese publishing industry in its political and commercial contexts, and analyses how its structures are influenced by the state and by market forces. Starting with an overview of the publishing business in China, this book takes a long view of the profound changes in China's publishing industry, covering a period from the 'socialist transformation' under Mao to the more recent reforms, such as the conglomeration and corporatisation, of the industry. The book investigates the impact of the changing social, economic and ideological environment on the structure and operation of the publishing industry, and explores how the burgeoning digital publishing business is shaped by the broader social context. It reveals that the process of commercialisation in China's publishing industry has been marked by persistent tensions and contradictions, and demonstrates, through case studies, how these tensions have impacted everyday practices.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    2. Mapping Book Publishing in China
    3. From Communization to Commercialization: China's Publishing From 1949 to 1992
    4. Ideology and the Commercialization of Book Publishing in China
    5. Conglomeration: The Formation of Publishing Groups
    6. Corporatization: The Transition to Enterprises
    7. Digital Publishing: Challenges and Opportunities
    8. Politics, Profit and Digital Prospect: Guangdong Provincial Publishing Group as a Case 

    Több