Cognitive Control along the Language Continuum - Marton, Klara; - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9781108834193
ISBN10:1108834191
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:228 oldal
Méret:229x152x14 mm
Súly:485 g
Nyelv:angol
868
Témakör:

Cognitive Control along the Language Continuum

 
Kiadó: Cambridge University Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 95.00
Becsült forint ár:
49 875 Ft (47 500 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

44 888 (42 750 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 4 988 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

Synthesizes behavioral and neurophysiological findings on cognitive control and language.

Hosszú leírás:
This book provides a comprehensive review of the interactions between language and cognitive control in children. Broadening its scope beyond specific dimensions of language and cognition, it provides an extensive review of the dynamic changes in cognitive control along the entire language continuum. It integrates behavioral and neurophysiological findings from different disciplines, such as bilingualism, cognitive psychology, and communication disorders. A better understanding of the relationship between cognitive control and language in various speakers allows us to develop more sensitive experimental paradigms, as well as more efficient assessment and intervention methods. This title is part of the Flip it Open Programme and may also be available open access. Check our website Cambridge Core for details.
Tartalomjegyzék:
Introduction; 1. The language continuum; 2. Cognitive control; 3. Methodological issues; 4. The effect of age on first language acquisition, second language learning, and cognitive control development; 5. Associations between language ability, language proficiency, and cognitive control; 6. The impact of language input on cognitive control; 7. Cognitive control and social context of language use; 8. Processing speed and cognitive control; 9. Cognitive training and language; 10. Conclusions.