ISBN13: | 9780415258487 |
ISBN10: | 04152584811 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 208 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 294 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Szerzeményezés, állományfejlesztés
Régészet
További könyvek a történettudomány területén
Múzeológia
Gazdaságszociológia
További könyvek az utazás területén
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Szerzeményezés, állományfejlesztés (karitatív célú kampány)
Régészet (karitatív célú kampány)
További könyvek a történettudomány területén (karitatív célú kampány)
Múzeológia (karitatív célú kampány)
Gazdaságszociológia (karitatív célú kampány)
További könyvek az utazás területén (karitatív célú kampány)
Collecting in a Consumer Society
GBP 37.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
An examination of the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. The first book to focus on collecting as material consumption.
This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture.
Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity of collecting.
Collecting in a Consumer Society is the first book to focus on collecting as material consumption. This is a provocative and engaging book, essential reading for anyone involved with the process of collecting.