Competitive Dynamics in the Mobile Phone Industry - Giachetti, C.; - Prospero Internetes Könyváruház

Competitive Dynamics in the Mobile Phone Industry
 
A termék adatai:

ISBN13:9781137373694
ISBN10:1137373695
Kötéstípus:Keménykötés
Terjedelem:147 oldal
Méret:216x140 mm
Súly:352 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: X, 147 p. Figures
0
Témakör:

Competitive Dynamics in the Mobile Phone Industry

 
Kiadás sorszáma: 2013
Kiadó: Palgrave Pivot
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: 1 pieces, Book
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 53.49
Becsült forint ár:
23 252 Ft (22 144 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

18 601 (17 715 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 650 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book explores which kind of competitive moves and countermoves have been taken by mobile phone vendors like Nokia, Samsung, Motorola and Apple, as well as emerging rivals from developing countries, to defend their competitive position over the industry life cycle, and which factors have driven these actions.

Hosszú leírás:
This book explores which kind of competitive moves and countermoves have been taken by mobile phone vendors like Nokia, Samsung, Motorola and Apple, as well as emerging rivals from developing countries, to defend their competitive position over the industry life cycle, and which factors have driven these actions.
Tartalomjegyzék:
List of Tables List of Figures Acknowledgements Introduction PART 1: COMPETITIVE DYNAMICS 1. Competitive dynamics research PART 2: COMPATITIVE DYNAMICS IN THE MOBILE PHONE INDUSTRY 2. Changes in industrial leadership over the life cycle of technology intensive industries: the role of technological discontinuities and firms' action aggressiveness 3. Competitive intensity and product line strategies in technology-based industries 4. Time to competitors' new technology imitation: Who is copied more quickly? 5. Lining up with competitors: Influence of multiple benchmarks on the adoption of new product technologies 6. Concluding remarks and new direction for competitive dynamics research in technology-based industries.