• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Competitive Intelligence for Information Professionals

    Competitive Intelligence for Information Professionals by Nelke, Margareta; H?kansson, Charlotte;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 56.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 158 Ft (23 007 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 416 Ft off)
      • Discounted price 21 742 Ft (20 706 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Information professionals should be able to take a proactive role as a strategic partner in their organization's competitive intelligence. Their role needs to focus on the "outside-in" approach, based on their organization's strategic needs and objectives. Competitive Intelligence for Information Professionals explores the role of strategic information and intelligence in organizations, and assesses the values and needs of intelligence in organizations. The book provides guidance on how to work strategically with competitive intelligence, methods for monitoring and analysis and a process-oriented approach. Chapters include discussions on how news monitoring and competitive intelligence interact and how this offers opportunities for cooperation between different departments. Cases from the authors' own experiences when working with competitive intelligence in international corporations are also included.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The value of competitive intelligence
    2. The right leadership adds value to competitive intelligence
    3. Competitive intelligence from start to end
    4. Plan and prioritise
    5. Capture and manage
    6. Analyse and communicate
    7. The organisational side of competitive intelligence
    8. Knowledge management - a vital component of competitive intelligence
    9. The human side of competitive intelligence
    10. The role of the information professional in competitive intelligence
    11. Promoting competitive intelligence: the importance of marketing, communication and evaluation
    12. Tools and methods

    Több