
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 49.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 696 Ft off)
- Discounted price 19 508 Ft (18 579 Ft + 5% áfa)
21 205 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2. Aufl. 1999. Softcover reprint of the original 2nd ed. 1999
- Kiadó Vieweg+Teubner Verlag
- Megjelenés dátuma 2014. augusztus 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783663119975
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem738 oldal
- Méret 244x170 mm
- Súly 1280 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 337 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Ein konsequentes und computergestütztes Marketing entwickelt sich mehr und mehr zu einem entscheidenden Wettbewerbsfaktor. Mit dieser Erkenntnis vermittelt das Standardwerk zur Marketinginformatik in 2. Auflage umfassend und übersichtlich kompetente Informationen. Das Anliegen der Herausgeber ist es, mit 75 Beiträgen namhafter Autoren die Ergebnisse intensiver Hochschulforschung der Praxis zur Verfügung zu stellen. Dazu werden die neuesten Erkenntnisse aus den unterschiedlichsten Teilbereichen der Marketinginformatik anschaulich anhand konkreter Projekte beschrieben und Anwendungspotentiale im Marketing aufgezeigt. Derart konzipiert ist dieses Buch ein "Muss" für jeden innovativ ausgerichteten Entscheidungsträger im Marketing.
TöbbHosszú leírás:
"[...] Somit stellt dieses Buch eine gelungene Symbiose dar, in der Theorie und Praxis ideal miteinander verbunden werden." (Marktforschung & Management, 4/98)
Springer Book Archives
Tartalomjegyzék:
Wettbewerbsvorteile durch Computereinsatz im Marketing - Computerunterstützung in allen Bereichen des Marketing-Mix - Vorstellung branchenspezifischer und branchenübergreifender Anwendungen - Konkrete Marketing-Anwendungen aus den Bereichen Automobil, Banken und Versicherungen, Handel, Pharma, Telekommunikation, etc. - Einsatzmöglichkeiten von Verfahren der multivariaten Statistik und des Softcomputing - Potentiale des Internet im Marketingbereich - Kurzportraits und Forschungsgebiete der beteiligten Lehrstühle
Több