
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 69.54
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 360 Ft off)
- Discounted price 27 139 Ft (25 846 Ft + 5% áfa)
29 498 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2021
- Kiadó Springer, Berlin
- Megjelenés dátuma 2021. január 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9788132237341
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 41 SW-Abb. Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Based on comprehensive research, this book focuses on purchase incidence models of consumer buying behavior, which provide answers to the questions ?when? and ?how much to purchase?. It discusses consumer buying behavior, including pre-purchase needs and attitudes together with experiences based on consumption, as well as factors affecting this behavior, like advertising, promotions, retail availability, packaging, formulation, pricing and post-purchase evaluation of satisfaction. It also explains the latest consumer buying strategy models adopted by the industry today.
TöbbHosszú leírás:
Based on comprehensive research, this book focuses on purchase incidence models of consumer buying behavior, which provide answers to the questions 'when' and 'how much to purchase'. It discusses consumer buying behavior, including pre-purchase needs and attitudes together with experiences based on consumption, as well as factors affecting this behavior, like advertising, promotions, retail availability, packaging, formulation, pricing and post-purchase evaluation of satisfaction. It also explains the latest consumer buying strategy models adopted by the industry today.
Tartalomjegyzék:
Basic Concepts.
- Beta
- Binomial Purchase Incidence Model.
- A Bayesian Approach to Purchase Incidence Model.
- A New Approach to Purchase Incidence Model.
- Consumer Response to Promotional Scheme: An Analytical Approach.
- Retailer Satisfaction Index of Health Drink Sector: An Indian Case.