ISBN13: | 9781032214634 |
ISBN10: | 1032214635 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 318 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 453 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 13 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 12 Line drawings, black & white; 46 Tables, black & white |
590 |
A mérnöki tudományok általános kérdései
Környezetmérnöki tudományok
Területi, regionális tanulmányok
Irodalomtudomány általában, referensz művek
Nyelvtudomány általában, szótárak
Idegen nyelvi írás-olvasás
További angol tankönyvek
Szervezetszociológia
Politika általában, kézikönyvek
Pedagógia általában
Oktatásügy
Középfokú oktatás
Felsőoktatás, felnőttképzés
Nevelési módszerek és gyógypedagógia
További könyvek a pedagógia területén
A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány)
Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány)
Területi, regionális tanulmányok (karitatív célú kampány)
Irodalomtudomány általában, referensz művek (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
Idegen nyelvi írás-olvasás (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Szervezetszociológia (karitatív célú kampány)
Politika általában, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Oktatásügy (karitatív célú kampány)
Középfokú oktatás (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
Nevelési módszerek és gyógypedagógia (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Contemporary ELT Strategies in Engineering Pedagogy
GBP 39.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
This book explores innovative pedagogical practices and teaching and learning strategies in the engineering curriculum for empowered learning.
This book explores innovative pedagogical practices and teaching and learning strategies in the engineering curriculum for empowered learning.
It highlights the urgency for developing specific skill sets among students that meet the current market recruitment needs. The authors present a detailed framework for fostering a higher level of competence in students especially in their communication skills, their knowledge of media and technology tools, and their leadership skills. The book offers examples of new and effective teaching strategies including cognitive, metacognitive, and socio-affective strategies which align well with the existing and evolving technical curriculum.
The book will be of interest to teachers, students, and researchers of education, engineering, and higher education. It will also be useful for English language teachers, educators, and curriculum developers.
List of Figures. List of Tables. List of Contributors. Preface. Acknowledgements. Part I: Developing competency and skills 1. Need for remodeling the engineering curriculum 2. Integrated practice of learning strategies in the engineering curriculum Part II: Communication Skills 3. Bridging the Skills Gap in Technical Education 4. Task-based language teaching to foster greater communication skills Part III: Listening, Speaking, Reading and Writing Skills 5. Teaching LSRW Skills through the Test, Teach, Test (TTT) Method 6. Integrating the Sub-skills of LSWR for ESL Learners Part IV: English for Specific Purposes (ESP) 7. Value Addition to the Communication Course 8. Poetry in the Engineering Curriculum 9. Incorporating Thinking Skills in the Engineering Curriculum Part V: Approaches and Strategies 10. Pedagogical strategies in improving ESL learners? speaking proficiency 11. Teaching speaking in Indian ESL classrooms 12. Improving reading proficiency in ESL learners Part VI: Digital Education 13. Techno-mediated teaching of English for engineers: perceived threats and hidden opportunities 14. Integration of Zone of proximal development (ZPD) and ICTs in language learning Part VII: Teacher Education 15. Towards designing a module for INSET 16. Reflective practice for teachers in the post-method era. Appendix A and B. Index.