• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Corporate Reputation Decoded: Building, Managing and Strategising for Corporate Excellence

    Corporate Reputation Decoded by Kaul, Asha; Desai, Avani;

    Building, Managing and Strategising for Corporate Excellence

      • GET 8% OFF

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 21.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        11 129 Ft (10 599 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 890 Ft off)
      • Discounted price 10 239 Ft (9 751 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó SAGE Publications Pvt. Ltd
    • Megjelenés dátuma 2014. január 1.

    • ISBN 9788132117742
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem322 oldal
    • Méret 241x184 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Corporate Reputation Decoded is the first book of its kind that traces the journey of Indian companies in building corporate reputation (CR). The book addresses CR in the Indian context and is in response to the growing interest of companies in this area.    The book explains the process of building, maintaining and strategising for CR. It also discusses various aspects of CR—company’s stakeholders, situations demanding CR interventions, and the impact of a company’s culture, ethics and leadership on its CR. The book expounds on these using Indian cases (Tata, Infosys, HUL, Reliance, Aditya Birla Group, HDFC, among others), which enhance the understanding of CR in India as well as benchmark CR best practices in India.   The book is of major significance to CR practitioners, scholars, teachers, students and C-Suite professionals who will also find the techniques proposed in the book interesting as they can assess, evaluate, adopt and adapt strategies followed by other companies for reputation enhancement.    

    “The authors demystify the complex process of building a corporate reputation in a comprehensive yet simplistic and easily understandable framework, drawing largely upon the journey of Indian corporates. The four critical factors for strategic structuring of reputation outlined in the book, viz., economic logic; goals and objectives; values, vision and mission and environment, appear analogous to the four movements of an orchestral symphony and align the theme of the book. A must-read for every organisation and leader targeting corporate excellence.” 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface
    Acknowledgements
    An Overview of Corporate Reputation: A Hammer or a Tool?
    I: Understanding Corporate Reputation
    Waltzing with Stakeholders to Score on Corporate Reputation
    II: Building Corporate Reputation
    Redeeming Corporate Trust and Reputation: A Systemic Look at Corporate Governance and Ethics
    Orchestrating the Song and Dance of Reputation: The Role of Leaders
    Increasing Crescendo: Wooing Investors for Market Valuation and Visibility
    Seeking Relational Rent and Hedging Risk: Building Reputation with the Government
    III: Managing Corporate Reputation
    Unleashing the Potential of Social Responsibility for Reputational Gain: Management of Social Impact
    Choreographing the Organization-Media Tango: Managing Media Relations
    Understanding the ?Tweet. Post. Call. Comment? Affair: Managing Reputation Through Social Media
    Restoring Confidence and Re-engineering Stakeholder Frames in ?The Eye of the Storm?: Crisis Management
    IV: Strategising Corporate Reputation
    ?Walk the Talk? and ?Talk the Walk?: Strategising Corporate Reputation
    Index

    Több