• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Creating High-Quality Vegetation for Games

    Creating High-Quality Vegetation for Games by Spans, Chico;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 479 Ft off)
      • Discounted price 22 314 Ft (21 252 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. május 1.

    • ISBN 9781032785646
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem212 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 170 Illustrations, color; 170 Halftones, color
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This is a start-to-finish guide on how to build high-quality vegetation for video games. The book gives readers the fundamentals of the craft and the skills needed to confidently create natural environments.

    Több

    Hosszú leírás:

    This is a start-to-finish guide on how to build high-quality vegetation for video games. This book gives readers the fundamentals of the craft and the skills needed to confidently create natural environments.


    Chapters cover everything from planning and gathering references, creating natural-looking ground cover with lots of variety, and building trees procedurally, to setting up a realistic wind shader before combining all assets into a scene in Unreal Engine 5.


    This book will be of interest to all beginner and aspiring environment and vegetation artists looking to learn how to create high-quality vegetation, as well as more experienced artists looking to hone their craft.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Introduction, Chapter 2 Planning and Gathering References, Chapter 3 Creating Ground Cover, Chapter 4 Setting up in Unreal Engine, Chapter 5 Photogrammetry Explained, Chapter 6 Creating a Tree Procedurally, Chapter 7 Setting up a Wind Material, Chapter 8 Building a Scene

    Több