Creating High-Quality Vegetation for Games - Spans, Chico; - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9781032785646
ISBN10:10327856411
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:208 oldal
Méret:234x156 mm
Nyelv:angol
Illusztrációk: 170 Illustrations, color; 170 Halftones, color
700
Témakör:

Creating High-Quality Vegetation for Games

 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: CRC Press
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 48.99
Becsült forint ár:
25 719 Ft (24 495 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

23 148 (22 046 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 572 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This is a start-to-finish guide on how to build high-quality vegetation for video games. The book gives readers the fundamentals of the craft and the skills needed to confidently create natural environments.

Hosszú leírás:

This is a start-to-finish guide on how to build high-quality vegetation for video games. The book gives readers the fundamentals of the craft and the skills needed to confidently create natural environments.


Chapters cover everything from planning and gathering references, creating natural-looking ground cover with lots of variety, and building trees procedurally, as well as how to set up a realistic wind shader before combining all assets into a scene in Unreal Engine 5.


This book will be of interest to all beginner and aspiring environment, and vegetation artists looking to learn how to create high-quality vegetation, as well as more experienced artists looking to hone their craft.

Tartalomjegyzék:

Chapter 1 Introduction, Chapter 2 Planning and Gathering References, Chapter 3 Creating GroundCover, Chapter 4 Setting up in Unreal Engine, Chapter 5 Photogrammetry Explained, Chapter 6 Creating a Tree Procedurally, Chapter 7 Setting up a Wind Material, Chapter 8 Building a Scene