
A termék adatai:
ISBN13: | 9781804954089 |
ISBN10: | 180495408X |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | oldal |
Méret: | 198x129x15 mm |
Súly: | 200 g |
Nyelv: | angol |
700 |
Témakör:
Creative Leadership
How to Design the 21st-century Organisation
Kiadó: Penguin
Megjelenés dátuma: 2025. április 17.
Kötetek száma: B-format paperback
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 10.99
GBP 10.99
Az Ön ára:
4 904 (4 671 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 865 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Hosszú leírás:
The old, top-down approach to leadership doesn't work any more. What we need is a more flexible, creative approach ? one that empowers people to do their best work, rather than tells them to do so.
In Creative Leadership, Rama Gheerawo applies the mind of a design expert to the twenty-first-century organisation. In particular, his book shows how success in the future will increasingly be dependent on a mastery of three basic principles: creativity, clarity and empathy. Drawing on his own experience in leading over 100 design projects with government, business and the third sector, it sets out a blueprint for engagement and success that applies to everything from small enterprises, to large multinationals.