• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Cultural Realism and Virtualism Design Model

    Cultural Realism and Virtualism Design Model by Wang, Ming-Feng;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 690 Ft (21 609 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 815 Ft off)
      • Discounted price 20 874 Ft (19 880 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2020. január 3.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811522703
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem153 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 29 Illustrations, black & white; 131 Illustrations, color
    • 84

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book proposes a new Cultural Realism and Virtualism design model for cultural and creative products based on Laozi?s philosophy and analysis of symbolism, metaphysics, three-layered culture, reverse-triangular cultural space and Zen aesthetics. It studies peoples that speak Austronesian languages and offers a detailed comparison of their homogeneous and heterogeneous cultures of color, clothing, housing, boats, birds, symbols, dance and ancestry, and provides insights into the cultural features of deconstruction and construction of color, style, form, shape and function, to compose cultural and creative products using complex, variable, fuzzy evaluation; and structural variation and color evaluation methods. It then uses case studies to show that the products created with the new model not only fulfilled their purpose, but also successfully entered the markets. This book helps qualify decision-making processes, improve accuracy of design scheme evaluation and enhance efficiency inproduct development, and as such appeals to those in the cultural and creative industry, researchers, designers and those who are interested in product design.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book proposes a new Cultural Realism and Virtualism design model for cultural and creative products based on Laozi?s philosophy and analysis of symbolism, metaphysics, three-layered culture, reverse-triangular cultural space and Zen aesthetics. It studies peoples that speak Austronesian languages and offers a detailed comparison of their homogeneous and heterogeneous cultures of color, clothing, housing, boats, birds, symbols, dance and ancestry, and provides insights into the cultural features of deconstruction and construction of color, style, form, shape and function, to compose cultural and creative products using complex, variable, fuzzy evaluation; and structural variation and color evaluation methods. It then uses case studies to show that the products created with the new model not only fulfilled their purpose, but also successfully entered the markets. This book helps qualify decision-making processes, improve accuracy of design scheme evaluation and enhance efficiency inproduct development, and as such appeals to those in the cultural and creative industry, researchers, designers and those who are interested in product design.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Introduction.- 2 Review of Culture and Design.- 3 Field Survey: The Taos and Maoris.- 4 New Design Model: Cultural Realism and Virtualism.- 5 Design Method.- 6 Design Development and Process.- 7 Product Display and Validation.- 8 Conclusions and Recommendations.

    Több