A termék adatai:
ISBN13: | 9783476022585 |
ISBN10: | 3476022587 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 381 oldal |
Méret: | 235x155 mm |
Súly: | 606 g |
Nyelv: | német |
Illusztrációk: | XVI, 381 S. Illustrations, black & white |
0 |
Témakör:
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek
Média- és információipar
Média- és kommunikációs ipar
Szakképzés
További könyvek a szociológia területén
Könyvkiadás
Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)
Média- és információipar (karitatív célú kampány)
Média- és kommunikációs ipar (karitatív célú kampány)
Szakképzés (karitatív célú kampány)
További könyvek a szociológia területén (karitatív célú kampány)
Könyvkiadás (karitatív célú kampány)
Der Buchverlag
Geschichte, Aufbau, Wirtschaftsprinzipien, Kalkulation und Marketing
Kiadás sorszáma: 3., vollständig überarbeitete und erweiterte Auflage
Kiadó: J.B. Metzler
Megjelenés dátuma: 2010. május 17.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 54.99
EUR 54.99
Az Ön ára:
18 753 (17 860 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 688 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Umfassender Überblick zum Verlagswesen. Der bewährte Band führt anschaulich in sämtliche Bereiche und Aspekte des Wirtschaftsbetriebs Verlag ein: von der deutschen Verlagsgeschichte, den verschiedenen Verlagsformen, Rechtsrahmen und Wirtschaftsprinzipien über den Aufbau der einzelnen Abteilungen bis zu Kalkulationsverfahren und Marketing im Verlag. In neue Auflage wurden viele neue Themen, aktuelle Trends und Entwicklungen eingearbeitet, so z. B. zu Neuheiten im Bereich Hörbuch und E-Book. Für alle, die professionell oder aus Interesse mit der Ware Buch zu tun haben.
Hosszú leírás:
Umfassender Überblick zum Verlagswesen. Der bewährte Band führt anschaulich in sämtliche Bereiche und Aspekte des Wirtschaftsbetriebs Verlag ein: von der deutschen Verlagsgeschichte, den verschiedenen Verlagsformen, Rechtsrahmen und Wirtschaftsprinzipien über den Aufbau der einzelnen Abteilungen bis zu Kalkulationsverfahren und Marketing im Verlag. In die 3. Auflage wurden viele neue Themen, aktuelle Trends und Entwicklungen eingearbeitet, so z. B. zu Neuheiten im Bereich Hörbuch und E-Book. Für alle, die professionell oder aus Interesse mit der Ware Buch zu tun haben.