
A termék adatai:
ISBN13: | 9783960670568 |
ISBN10: | 3960670567 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 124 oldal |
Méret: | 220x155x7 mm |
Súly: | 188 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 22 Abb. |
0 |
Témakör:
Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation
Kiadó: Anchor Academic Publishing
Megjelenés dátuma: 2016. január 1.
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 49.99
EUR 49.99
Az Ön ára:
20 643 (19 660 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 5% (kb. 1 087 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
Hosszú leírás:
This book explores the application of Design Thinking in the automotive industry in order to explain which factors influence the innovativeness of Design Thinking teams. Seeking for innovation leadership, automotive manufacturers apply Design Thinking to enhance their competitiveness with customer-oriented products and services. Design Thinking is a multidisciplinary team-based methodology that adopts design principles to business management. In the literature and practice, however, it is not clear, what constitutes the relationship between the application of Design Thinking and team's innovativeness. A grounded theory and template analysis approach is used to develop a framework which explains this relationship. Managers and decision-makers of multinationals are provided with practical recommendations about how to implement Design Thinking to produce innovative products and services.