Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation - Simon, Ellen; - Prospero Internetes Könyváruház

Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation
 
A termék adatai:

ISBN13:9783960670568
ISBN10:3960670567
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:124 oldal
Méret:220x155x7 mm
Súly:188 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 22 Abb.
0
Témakör:

Design Thinking in the Automotive Industry. Creativity and Innovation

 
Kiadó: Anchor Academic Publishing
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 49.99
Becsült forint ár:
21 730 Ft (20 695 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

20 643 (19 660 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 5% (kb. 1 087 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
This book explores the application of Design Thinking in the automotive industry in order to explain which factors influence the innovativeness of Design Thinking teams. Seeking for innovation leadership, automotive manufacturers apply Design Thinking to enhance their competitiveness with customer-oriented products and services. Design Thinking is a multidisciplinary team-based methodology that adopts design principles to business management. In the literature and practice, however, it is not clear, what constitutes the relationship between the application of Design Thinking and team's innovativeness. A grounded theory and template analysis approach is used to develop a framework which explains this relationship. Managers and decision-makers of multinationals are provided with practical recommendations about how to implement Design Thinking to produce innovative products and services.