
Design Unlimited
Visual Communication and Storytelling with Generative Design and Data
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 35.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 2 657 Ft off)
- Discounted price 15 056 Ft (14 340 Ft + 5% áfa)
17 713 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2025. április 3.
- ISBN 9783721210415
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem224 oldal
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
A design approach to help brands, agencies and cultural institutions to set themselves apart by fusing storytelling and communication design with creative algorithms, data, human interaction and programming.
Today's creative professionals have more opportunities for expression than ever before at the same time, the world is becoming increasingly difficult to depict as it is becoming more and more complex and nuanced. What the industry is missing is not (more) technology and data, but a new way of thinking. Design Unlimited presents an explorative way of thinking and designing that creates dynamic identities and meaningful connections between people and brands.
Design is shown as a co-creative process between human beings, machines and the environment in which technology is no longer understood as a tool, but as a partner, and the diverse phenomena of our environment become the driving factor of design. Patrik Hübner and Larissa Lenze open up a new dimension that incorporates ideas, stories and designs and that allows thinking and designing without boundaries to make the unseen visible.