• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Die Dreigroschenoper: von Bertolt Brecht. Verfremdungen der Verfremdung in Antu Nomero Nunes' Inszenierung am Thalia Theater Hamburg

    Die Dreigroschenoper by Gutjahr, Ortrud;

    von Bertolt Brecht. Verfremdungen der Verfremdung in Antu Nomero Nunes' Inszenierung am Thalia Theater Hamburg

    Sorozatcím: Theater und Universität im Gespräch; 18;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 18.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        7 635 Ft (7 272 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 382 Ft off)
      • Discounted price 7 254 Ft (6 908 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Königshausen & Neumann
    • Megjelenés dátuma 2026. június 30.

    • ISBN 9783826066108
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem250 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv német
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "Das eine wisset ein für allemal:
    Wie ihr es immer dreht und wie ihr's immer schiebt,
    Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral."
    Aus dem ,Zweiten Dreigroschen-Finale'
    in Bertolt Brechts Die Dreigroschenoper

    "Ja, da muß man sich doch einfach hinlegen,
    Ja, da kann man doch nicht kalt und herzlos sein.
    Ach, da mußte so viel geschehen,
    Ja, da gab's überhaupt kein Nein"
    Aus dem ,Barbara-Song'
    in Bertolt Brechts Die Dreigroschenoper

    "Ein weiterer Grund für die Inszenierungsidee war, dass ich
    mich im Vorfeld mit Verfremdung beschäftigt habe. Gerade bei
    einem Stück wie der Dreigroschenoper, das jeder kennt und
    das total im Kanon angekommen ist, schaltet das Publikum ja
    auch bei den V-Effekten ab, es passiert also gerade das, was
    Brecht nicht wollte - er fordert ja, dass die Leute zuhören! So
    habe ich meinen Weg gefunden, Brecht mit Brecht zu brechen
    und so die Verfremdung praktisch rückzukoppeln."
    Regisseur Antú Romero Nunes im Gespräch

    Több