A termék adatai:
ISBN13: | 9781137022837 |
ISBN10: | 1137022833 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 232 oldal |
Méret: | 216x140 mm |
Súly: | 330 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | XIX, 232 p. Tables, black & white |
0 |
Témakör:
Nyelvtudomány általában, szótárak
Nyelvkönyvek
Nyelvkönyvek
Nyelvoktatás
Angol nyelv és irodalom
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
Nyelvkönyvek (karitatív célú kampány)
Nyelvkönyvek (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
Digital Games in Language Learning and Teaching
Sorozatcím:
New Language Learning and Teaching Environments;
Kiadás sorszáma: 2012
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2012. június 12.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 53.49
EUR 53.49
Az Ön ára:
18 241 (17 373 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 560 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
This edited volume explores how digital games have the potential to engage learners both within and outside the classroom and to encourage interaction in the target language. This is the first dedicated collection of papers to bring together state-of-the-art research in game-based learning.
Hosszú leírás:
This edited volume explores how digital games have the potential to engage learners both within and outside the classroom and to encourage interaction in the target language. This is the first dedicated collection of papers to bring together state-of-the-art research in game-based learning.
Tartalomjegyzék:
Foreword; J.P.Gee Introduction; H.Reinders PART I: FROM THEORY TO PRACTICE Contextualising Digital Game-based Language Learning: Transformational Paradigm Shift or Business as Usual?; M.Thomas Conceptualizing Digital game-mediated L2 Learning and Pedagogy: Game-enhanced and Game-based Research and Practice; J.Reinhardt & J.Sykes Behaviorism, Constructivism, and Communities of Practice: How Pedagogic Theories help us Understand Game-based Language Learning; M.Filsecker Language Learner Interaction in a Massively Multiplayer Online Role-playing Game (MMORPG); M.Peterson PART II: FROM PRACTICE TO THEORY Digital Gameplay for Autonomous Foreign Language Learning: Gamers and Language Teachers' Perspectives; A.Chik Game-based Practice in a Reading Strategy Tutoring System: Showdown in iSTART-ME; T.Jackson , K.Dempsey & D.McNamara Sprites and Rules: What ERPs and Procedural Memory can tell us about Video Games and Language Learning; R.Reichle Talk to me! Games and Students' Willingness to Communicate; H.Reinders & S.Wattana World of VocCraft: Computer Games and Swedish learners' L2 English Vocabulary; P.Sundqvist & K.Sylven Collocation Games from a Language Corpus; S.Wu , M.Franken & H.Witten