
A termék adatai:
ISBN13: | 9781137553140 |
ISBN10: | 1137553146 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 205 oldal |
Méret: | 210x148 mm |
Súly: | 3896 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 5 Illustrations, black & white |
0 |
Témakör:
Digital Media, Culture and Education
Theorising Third Space Literacies
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2017
Kiadó: Palgrave Macmillan
Megjelenés dátuma: 2017. május 10.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 149.79
EUR 149.79
Az Ön ára:
58 457 (55 674 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 8% (kb. 5 083 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
This book provides a critical commentary on key issues around learning in the digital age in both formal and informal educational settings. The book presents research and thinking about new dynamic literacies, porous expertise, digital making/coding/remixing, curation, storying in digital media, open learning, the networked educator and a number of related topics; it further addresses and develops the notion of a ?third space literacies? in contexts for learning. The book takes as its starting point the idea that an emphasis on technology and media, as part of material culture and lived experience, is much needed in the discussion of education, along with a criticality which is too often absent in the discourse around technology and learning. It constructs a narrative thread and a critical synthesis from a sociocultural account of the memes and stereotypical positions around learning, media and technology in the digital age, and will beof great interest to academics interested in the mechanics of learning and the effects of technology on the education experience. It closes with a conversation as a reflexive ?afterword? featuring discussion of the key issues with, amongst others, Neil Selwyn and Cathy Burnett.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1. Dynamic Literacies and Third Spaces.- Chapter 2. Porous Expertise and Powerful Knowledge.- Chapter 3. Digital Making and the STEAM(M) Agenda.- Chapter 4. Curation and Storying the Digital Learner.- Chapter 5. The Networked Educator and Open Learning.- Chapter 6. Cultural Studies Goes to ?Not School?.