
Digital Transformation in Governance and Society
7th International Conference, DTGS 2024, St Petersburg, Russia, June 24?26, 2024, Revised Selected Papers
Sorozatcím: Communications in Computer and Information Science; 2445;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 446 Ft off)
- Discounted price 62 633 Ft (59 650 Ft + 5% áfa)
68 079 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2025. június 2.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031907197
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem152 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 26 Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book constitutes refereed proceedings of the 7th International Conference on Digital Transformation in Governance and Society, DTGS 2024, held in St. Petersburg, Russia in June 24–26, 2024.
The 10 full papers presented in this volume were carefully reviewed and selected from 35 submissions. These papers deal with various aspects of Digital transformation in governance and society, focusing on digital governance, smart cities, and communication on social media, with a special emphasis on the experience of developing countries.
TöbbTartalomjegyzék:
.- Israeli Digital Diplomacy towards Arab States: Social Media
Engagement Analysis.
.- Human capital (non-)mediatized? Media and communication
competencies as an element of human capital in the strategies
of Russian regions.
.- Managing Information Flows of Financial Literacy in Social Media: the
Russian Case.
.- Interface Elements and Trust in Online Media: a Conjoint Analysis
Approach.
.- Digital behavior of urban residents: the case-study of St. Petersburg.
.- Design approaches for development and implementation of AI-driven
government services.
.- Modelling the media content propagation in complex social networks
based on quantitative characteristics of web search queries.
.- Argumentative Networks: Individuation and Solidarity in Persuasive
Communication.
.- Citizens‘ Social Rating in the Era of Digitalization: the First Experience
and Its Perception.
.- Transport environment of a smart city: the research of alternative
approaches to ensuring punctuality of terrestrial urban public transport.