ISBN13: | 9781032006260 |
ISBN10: | 1032006269 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 268 oldal |
Méret: | 229x152 mm |
Súly: | 494 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 9 Tables, black & white |
693 |
Könyvtár és információtudomány általában
Számítástechnika
Pedagógia általában
Oktatásügy
Felsőoktatás, felnőttképzés
További könyvek a pedagógia területén
Könyvtár és információtudomány általában (karitatív célú kampány)
Számítástechnika (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Oktatásügy (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Digital-Age Innovation in Higher Education
GBP 38.99
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Digital-Age Innovation in Higher Education recounts the creation, development, and growth of an innovation unit within a major university.
Digital-Age Innovation in Higher Education recounts the creation, development, and growth of an innovation unit within a major university. This single case study follows the development of the EdLab at the Gottesman Libraries of Teachers College, Columbia University, which was charged with developing new services and products at a time when digital technologies were markedly beginning to impact the sector. The major steps taken ? recruiting staff in key skill areas, developing projects, collaborating across organizational lines, securing resources, delivering new services, and more ? are covered in detail, illustrating the opportunities and challenges presented by innovation mandates in long-established organizations with stable operations and traditional academic values and practices.
1. Wind Resistance: Why is it So Hard to Change Higher Education? ; 2. The Land that Time Forgot: Approaching the Library ; 3. Renovation as a Near Death Experience ; 4. The New Normal ; 5. Building a Lab in the Library ; 6. Projects, Projects, Projects ; 7. Collaborative Solutions ; 8. Publishing ; 9. Software Development ; 10. Design ; 11. Media ; 12. Consolidation ; 13. The Learning Theater Project ; 14. Efficiencies in Educational Research ; 15. Focus ; 16. The Unfinished Agenda