• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Policies, Practices, and Prospects

    Early Childhood Curriculum in Chinese Societies by Yang, Weipeng; Li, Hui;

    Policies, Practices, and Prospects

    Sorozatcím: Routledge Research in Early Childhood Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2019. március 19.

    • ISBN 9781138493704
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem156 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 362 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 7 Line drawings, black & white; 6 Tables, black & white
    • 5

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book will be the first one of its kind to focus on early childhood curriculum in Chinese societies ? from social context and culture to reforms and practices, and finally to the lessons that researchers, policymakers and practitioners could learn, as well as future directions.

    Több

    Hosszú leírás:

    Although Chinese societies have generally become striking as the classic over-achievers in international measures of academic performance, there has been no specialised publication exploring early childhood curriculum in Chinese contexts. Through this book, readers will learn more about how the Chinese context and culture collide with educators? beliefs about the right activities for children and educators in early childhood settings. This book will be the first one of its kind to focus on early childhood curriculum in Chinese societies ? from social context and culture to reforms and practices, and finally to the lessons that researchers, policymakers and practitioners could learn, as well as future directions. Is play valued? Are young children schooled earlier in Chinese societies? How do Chinese children learn in kindergartens? What is valued by Chinese educators when they implement early childhood curricula? How do Chinese teachers deliver early childhood curricula for their young children? Why were Chinese early childhood curricula implemented in these ways? Answers to these questions and more will be provided in this pioneering book.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgements
    Preface


    PART 1  EARLY CHILDHOOD CURRICULUM POLICIES IN CHINESE SOCIETIES
    Chapter 1 Early Childhood Curriculum in the Era of Globalisation: An Overview
    Chapter 2 Early Childhood Curriculum Reforms in Chinese Societies
    Chapter 3 Comparing Early Childhood Curriculum Policies in Chinese Societies


    PART 2  EARLY CHILDHOOD CURRICULUM PRACTICES IN CHINESE SOCIETIES
    Chapter 4 Localisation of Overseas Curricula in Chinese Kindergartens
    Chapter 5 School-Based Curriculum Development in Chinese Kindergartens
    Chapter 6 Chinese Approaches to Implementing Early Childhood Curriculum


    PART 3  PROSPECTS OF EARLY CHILDHOOD CURRICULUM IN CHINESE SOCIETIES
    Chapter 7 Understanding the Sociocultural Mechanism of Early Childhood Curriculum in Chinese Societies
    Chapter 8 Revisiting Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Lessons, Challenges, and Trends
    Chapter 9 Early Childhood Curriculum as a Cultural Practice: Towards a New Start


    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Thomas Florschuetz: Haus im Haus

    Thomas Florschuetz: Haus im Haus

    Ziegler, Ulf Erdmann; Klar, Alexander; , Alexander Klar für die Hamburger Kunsthalle; (ed.)

    13 574 Ft

    Super Ghost: From the hilarious bestselling authors of Kid Normal

    Super Ghost: From the hilarious bestselling authors of Kid Normal

    James, Greg; Smith, Chris;

    6 623 Ft

    next