
Early Childhood Curriculum in Chinese Societies
Policies, Practices, and Prospects
Sorozatcím: Routledge Research in Early Childhood Education;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2019. március 19.
- ISBN 9781138493704
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem156 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 362 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 7 Line drawings, black & white; 6 Tables, black & white 5
Kategóriák
Rövid leírás:
This book will be the first one of its kind to focus on early childhood curriculum in Chinese societies ? from social context and culture to reforms and practices, and finally to the lessons that researchers, policymakers and practitioners could learn, as well as future directions.
TöbbHosszú leírás:
Although Chinese societies have generally become striking as the classic over-achievers in international measures of academic performance, there has been no specialised publication exploring early childhood curriculum in Chinese contexts. Through this book, readers will learn more about how the Chinese context and culture collide with educators? beliefs about the right activities for children and educators in early childhood settings. This book will be the first one of its kind to focus on early childhood curriculum in Chinese societies ? from social context and culture to reforms and practices, and finally to the lessons that researchers, policymakers and practitioners could learn, as well as future directions. Is play valued? Are young children schooled earlier in Chinese societies? How do Chinese children learn in kindergartens? What is valued by Chinese educators when they implement early childhood curricula? How do Chinese teachers deliver early childhood curricula for their young children? Why were Chinese early childhood curricula implemented in these ways? Answers to these questions and more will be provided in this pioneering book.
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgements
Preface
PART 1 EARLY CHILDHOOD CURRICULUM POLICIES IN CHINESE SOCIETIES
Chapter 1 Early Childhood Curriculum in the Era of Globalisation: An Overview
Chapter 2 Early Childhood Curriculum Reforms in Chinese Societies
Chapter 3 Comparing Early Childhood Curriculum Policies in Chinese Societies
PART 2 EARLY CHILDHOOD CURRICULUM PRACTICES IN CHINESE SOCIETIES
Chapter 4 Localisation of Overseas Curricula in Chinese Kindergartens
Chapter 5 School-Based Curriculum Development in Chinese Kindergartens
Chapter 6 Chinese Approaches to Implementing Early Childhood Curriculum
PART 3 PROSPECTS OF EARLY CHILDHOOD CURRICULUM IN CHINESE SOCIETIES
Chapter 7 Understanding the Sociocultural Mechanism of Early Childhood Curriculum in Chinese Societies
Chapter 8 Revisiting Early Childhood Curriculum in Chinese Societies: Lessons, Challenges, and Trends
Chapter 9 Early Childhood Curriculum as a Cultural Practice: Towards a New Start
Index
Több