Editorial Design Third Edition: Digital and Print
 
A termék adatai:

ISBN13:9781529419825
ISBN10:1529419824
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:240 oldal
Méret:256x215 mm
Súly:41 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 420
0
Témakör:

Editorial Design Third Edition

Digital and Print
 
Kiadó: Laurence King Publishing
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 40.00
Becsült forint ár:
19 320 Ft (18 400 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

16 422 (15 640 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 2 898 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Nem tudnak pontosabbat?
 
 
Hosszú leírás:

Editorial Design is an indispensable and comprehensive guide to the latest processes of editorial design for both print and digital formats. It presents designers with everything they need to know to create their own layouts, connecting editorial design history with current practice to enlighten and inspire the beginner as well as the more experienced designer.

The third edition has been updated to reflect the latest developments in visual journalism, with over one hundred new images showcasing the very best in contemporary editorial design. New chapters have been added dedicated to independent magazines and the seamless integration of print with digital.

This generously illustrated revised edition includes case studies, practical exercises and tips, along with profiles of leading designers in the field, who share their expertise and offer invaluable advice. The book design has been refreshed in a larger format for easy legibility of images, captions and text.