Editorial Design Third Edition - Caldwell, Cath; - Prospero Internetes Könyváruház

Editorial Design Third Edition: Digital and Print
 
A termék adatai:

ISBN13:9781529419825
ISBN10:1529419824
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:240 oldal
Méret:256x214x20 mm
Súly:840 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 420
697
Témakör:

Editorial Design Third Edition

Digital and Print
 
Kiadó: Laurence King Publishing
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: Print PDF
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 30.00
Becsült forint ár:
15 750 Ft (15 000 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

13 388 (12 750 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 15% (kb. 2 363 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

Editorial Design presents designers with everything they need to know to create their own layouts, connecting editorial design history with current practice to enlighten and inspire the beginner as well as the more experienced designer.

The third edition has been updated to reflect the latest developments in visual journalism, with over one hundred new images showcasing the very best in contemporary editorial design. New chapters have been added dedicated to independent magazines and the seamless integration of print with digital.

This generously illustrated revised edition includes case studies, practical exercises and tips, along with updated profiles of leading designers in the field, who share their expertise and offer invaluable advice. The book design has been refreshed in a larger format for easy legibility of images, captions and text.