Educational Psychology ISE - Santrock, John; - Prospero Internetes Könyváruház

Educational Psychology ISE
 
A termék adatai:

ISBN13:9781266149023
ISBN10:1266149023
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem: oldal
Méret:274x226x25 mm
Súly:1238 g
Nyelv:angol
767
Témakör:

Educational Psychology ISE

 
Kiadás sorszáma: 8
Kiadó: McGraw Hill
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 50.99
Becsült forint ár:
26 073 Ft (24 832 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

23 466 (22 349 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 10% (kb. 2 607 Ft)
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:
Educational Psychology emphasizes the application of theory to real classroom practice, making connections among chapter concepts, relevant scholarship, and rich vignettes of the real-life experiences of teachers across all grade-levels. Santrock?s hallmark Learning System organizes the content into manageable chunks under learning goals, supported by mini-chapter maps that lay out each section, and reinforced by chapter-ending case studies that give students the opportunity to reflect on and synthesize what they have learned.

Educational Psychology emphasizes the application of theory to real classroom practice, making connections among chapter concepts, relevant scholarship, and rich vignettes of the real-life experiences of teachers across all grade-levels. Santrock?s hallmark Learning System organizes the content into manageable chunks under learning goals, supported by mini-chapter maps that lay out each section, and reinforced by chapter-ending case studies that give students the opportunity to reflect on and synthesize what they have learned.
Tartalomjegyzék:
CHAPTER 1 Educational Psychology: A Tool for Effective Teaching
CHAPTER 2 Cognitive and Language Development 
CHAPTER 3 Social Contexts and Socioemotional Development 
CHAPTER 4 Individual Variations 
CHAPTER 5 Sociocultural Diversity 
CHAPTER 6 Learners Who Are Exceptional 
CHAPTER 7 Behavioral and Social Cognitive Approaches 
CHAPTER 8 The Information
-Processing Approach 
CHAPTER 9 Complex Cognitive Processes 
CHAPTER 10 Social Constructivist Approaches 
CHAPTER 11 Learning and Cognition in the Content Areas
CHAPTER 12 Planning, Instruction, and Technology 
CHAPTER 13 Motivation, Teaching, and Learning 
CHAPTER 14 Managing the Classroom 
CHAPTER 15 Standardized Tests and Teaching 
CHAPTER 16 Classroom Assessment and Grading