• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Effect of Diesel/Biodiesel Blended Fuels on Performance of C.I. Engine

    Effect of Diesel/Biodiesel Blended Fuels on Performance of C.I. Engine by Yadav, Ashok Kumar;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 167 Ft (20 159 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 058 Ft off)
      • Discounted price 20 109 Ft (19 151 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
    • Megjelenés dátuma 2017. január 1.

    • ISBN 9783659855412
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem96 oldal
    • Méret 220x150 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    A single cylinder four stroke diesel engine (Kirloskar) was tested at full load with the blended fuel at the rated speed of 1500 rpm. MOME, MOEE and WCME blended with diesel in proportions of 5%, 10%, 15% and 20%, by volume and pure diesel were used as fuel. Engine performance (specific fuel consumption, brake thermal efficiency, and Brake power) and exhaust emission (HC, CO, CO2 and NOx) were measured to evaluate and compute the behavior of the diesel engine running on biodiesel. The results show that the brake thermal efficiency of diesel is higher at all loads followed by blends of Mahua methyl ester and diesel. Experimentally the maximum brake thermal efficiency and minimum specific fuel consumption were found for blends up to 20% Mahua oil methyl ester at all loads among the blends. The specific fuel consumption was found to be even lower than the conventional diesel for blends up to B20. The CO emissions were found to be lesser than diesel while there was a slight increase in the smoke opacity and NOx. The reductions in brake specific fuel consumption and CO emissions made the blend of biodiesel B20 a suitable alternative fuel for diesel Engine.

    Több