
Effective Business Communication
-
GET 8% OFF
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 29.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 016 Ft off)
- Discounted price 11 688 Ft (11 131 Ft + 5% áfa)
12 704 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Second Edition, New edition
- Kiadó PHI Learning
- Megjelenés dátuma 2015. március 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9788120350724
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 241x160 mm
- Súly 365 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Communicating a message effectively needs precision - be it verbal or non-verbal. In the professional arena, the accuracy of the message to be shared becomes all the more important as business decisions may depend on the same. Now in its second edition, this title details the pre-requisites of communicating effectively in the corporate environment.
TöbbHosszú leírás:
Communicating a message effectively needs precision&&&8212;be it verbal or non-verbal. At the professional front, the accuracy of the message to be shared becomes all the more important as the business decisions may depend on the same. This book, in its second edition, continues to detail on the pre-requisites of communicating effectively in the corporate environment and generally. Beginning with an overview of business communication, the book educates on the principles of communication&&&8212;oral and written. Divided into nine chapters, the first two chapters deal with oral communication and the next seven deal with different forms of written communication. The book teaches how to write effective letters and prepare persuasive resum&&&233;. The chapters are well-supported with many examples and illustrative exhibits wherever required. A new chapter (Chapter 9) has been added titled &&&8216;Writing to Communicate&&&8217; which presents incorrect use of language and phrases that rob the text, be it a report or a letter, of authenticity and credibility. The chapter also presents correct use of the examples and the rationale or logic in the form of explanations. Designed as a textbook for the management students, this book would be equally useful for the management professionals and executives. Key features&&&8226; Observes a simple pattern of Read-Comprehend-Test-Follow&&&8226; Discusses strategies for identification and improvisation of communication skills (both oral and written)&&&8226; Provides numerous examples and illustrations that facilitate proper grasp of the topics discussed.
Több