• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Effective Classroom Teamwork: Support or Intrusion?

    Effective Classroom Teamwork by Thomas, Gary;

    Support or Intrusion?

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 51.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        26 312 Ft (25 059 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 631 Ft off)
      • Discounted price 23 681 Ft (22 553 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 1992. augusztus 6.

    • ISBN 9780415080484
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem260 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 589 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Gary Thomas provides a guide for the new teams now working in the classroom. Identifying key areas of concern such as poor communication, he uses guidelines to improve the stresses and tensions which can arise.

    Több

    Hosszú leírás:

    The nature of classroom practice is undergoing change as more and more adults are being brought into classrooms in response to such trends as parental involvement and the integration of children with special educational needs. The parents, teachers, ancillary staff and support workers comprising these new groups probabley fail to recognise themselves as teams, but nonetheless they are characterised by the same stresses which mark teamwork in any oter setting. This book is a guide to working together as an effective team, designed to show that they are part of a team, and employ strategies to minimise chances of failure. Gary Thomas identifies key areas of concern, including poor communication, status barriers and inadequate role definition, and offers guidelines for dealing with these stresses and tensions in teamwork.

    `..of all the books that have addressed specific aspects of present provision Gary Thomas's Effective Classroom Teamwork is the one that makes the most significant contribution to enhancing classroom practice. It is an excellent guide to working in teams and provides insightful pointers to what makes classroom teams effective and how they can work better together ' Graham Upton, British Book News - January 1993

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 THE NEW CLASSROOM TEAMS; Chapter 2 THE DYNAMICS OF TEAMS; Chapter 3 CLASSROOM TEAMS; Chapter 4 CLASSROOM TEAMS; Chapter 5 A MODEL FOR ANALYSING CLASSROOM TEAMS; Chapter 6 INVESTIGATING CLASSROOM TEAMS; Chapter 7 THE EXTENT AND NATURE OF THE NEW TEAMWORK; Chapter 8 TEACHERS, PARENTS AND ANCILLARIES IN TEAMS; Chapter 9 SUPPORT TEACHERS; Chapter 10 DIARY OF A SUPPORT TEACHER; Chapter 11 TEAM PERSONALITIES; Chapter 12 A KEY TO THE PROBLEMS?; Chapter 13 THE EFFECT OF DEFINING ROLES; Chapter 14 OVERVIEW AND CONCLUSION; APPENDIX Extracts from the diary; GLOSSARY; REFERENCES INDEX; SUBJECT INDEX;

    Több