A termék adatai:
ISBN13: | 9780415346634 |
ISBN10: | 04153466311 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 250 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 498 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 4 Line drawings, black & white |
0 |
Témakör:
Egyéb idegen nyelv
További angol tankönyvek
Pedagógia általában
Felsőoktatás, felnőttképzés
További könyvek a pedagógia területén
Egyéb idegen nyelv (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Effective Learning and Teaching in Modern Languages
Sorozatcím:
Effective Learning and Teaching in Higher Education;
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma: 2005. június 30.
Normál ár:
Kiadói listaár:
GBP 39.99
GBP 39.99
Az Ön ára:
16 359 (15 580 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 090 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Rövid leírás:
Written to meet the needs of teachers, lecturers and tutors, this is the definitive guide to surveying and understanding the key issues, best practices and new developments in teaching modern languages.
Hosszú leírás:
Effective Learning and Teaching in Modern Languages offers insights from the latest research into learning and teaching a language, and also outlines innovative teaching techniques, covering all the critical subjects including:
- the demands made of students and staff in modern languages
- the four language skills
- assessment, grammar, vocabulary and translation
- technology-enhanced learning
- residence abroad
- subdisciplines such as business, area, cultural and literary studies, and linguistics
- professional development.
Providing both a clear overview of the discipline and a wealth of techniques, practical advice and useful resources, this book will be welcomed by lecturers or tutors new to the profession and experienced lecturers wanting to keep up with the latest developments and improve their students' learning.
Tartalomjegyzék:
Foreword, Michael Kelly Introduction, James A. Coleman and John Klapper Part 1: University Modern Languages: Students and Staff 1. Modern Languages as a university discipline, James A. Coleman 1. Who are our students and what do they bring from previous experience? Norbert Pachler 2. Where do our graduates go? Languages and careers, James A. Coleman 3. Who teaches our students? University teachers and their professional development, John Klapper Part 2: The Theory and Practice of Language Teaching 4. Research into language learning, James A. Coleman and John Klapper 5. Curriculum design, James A. Coleman and Elizabeth Hauge 6. The four language skills or 'juggling simultaneous constraints', Elspeth Broady 7. Teaching grammar, John Klapper 8. Teaching and learning vocabulary, Paul Meara 9. Assessment in Modern Languages, John Klapper 10. Assessing language skills, John Klapper 11. Using the foreign language assistant, Agnes Gower 12. Translating and interpreting, James A. Coleman and Isabelle Perez Part 3: Modes and Contexts of University Language Learning 14. Institution-wide languages programmes and non-specialist learners, Derrik Ferney 15. Residence abroad, James A. Coleman 16. Independent learning, Vicky Wright 17. Distance learning in Modern Languages, Stella Hurd 18. Computer-assisted language learning (CALL), June Thompson 19. The Internet and computer-mediated communication, Sophie Ioannou-Georgiou 20. The effective learning of languages in tandem, Tim Lewis 21. Corpora and concordances, Marie-Madeleine Kenning Part 4: A Diverse Discipline 22. Cultural Studies, Michael Kelly 23. Languages and Business Studies, David Head 24. Linguistics, Ros Temple 25. Area Studies, Alison Phipps 26. Literary Studies, Diana Holmes and David Platten