Emotions in a Digital World - Scribano, Adrian; - Prospero Internetes Könyváruház

Emotions in a Digital World: Social Research 4.0
 
A termék adatai:

ISBN13:9781032334554
ISBN10:103233455X
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:165 oldal
Méret:234x156 mm
Súly:160 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 6 Illustrations, black & white; 6 Halftones, black & white; 1 Tables, black & white
1596
Témakör:

Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában

Számítógépes hálózatok általában

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai

Média- és kommunikációs ipar

További könyvek a számítástechnika területén

Kulturális tanulmányok

Média és kommunikációtudomány általában

Politikai rendszerek és elméletek

Elméleti pszichológia

Alkalmazott pszichológia

Néprajz általában

Szociológia általában, módszertan, kézikönyvek (karitatív célú kampány)

A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)

Számítógépes hálózatok általában (karitatív célú kampány)

A számítástechnika biztonsági és egészségügyi vonatkozásai (karitatív célú kampány)

Média- és kommunikációs ipar (karitatív célú kampány)

További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)

Kulturális tanulmányok (karitatív célú kampány)

Média és kommunikációtudomány általában (karitatív célú kampány)

Politikai rendszerek és elméletek (karitatív célú kampány)

Elméleti pszichológia (karitatív célú kampány)

Alkalmazott pszichológia (karitatív célú kampány)

Néprajz általában (karitatív célú kampány)

Emotions in a Digital World

Social Research 4.0
 
Kiadás sorszáma: 1
Kiadó: Routledge
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 35.99
Becsült forint ár:
18 403 Ft (17 527 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

14 723 (14 022 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 3 681 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 2-3 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Rövid leírás:

This book presents an introduction to strategies for qualitative digital social research on emotions in a digital world.

Hosszú leírás:

This book presents an introduction to strategies for qualitative digital social research on emotions in a digital world.


The book emphasizes the connections that exist between emotional ecologies, emotions as texts, and the virtual / mobile / digital world that brings us closer to a hermeneutics of the practices of feeling. In the context of ?Society 4.0?, the book explores:



  • Changes in the organization of daily life and work in virtual, mobile and digital environments.

  • The impact of apps and social networks on sensations, emotions and sensibilities.

  • Necessary changes in social research to employ the power of these apps and networks for social enquiry.


As such, this book shares a set of social inquiry practices developed and applied to capture and understand emotions today. It should be considered as a first step in a long journey of exploring the close connections between sensibilities, emotions, and social research methodology. The book will appeal to students and instructors of emotion studies from across the social sciences, including sociology, psychology, organization studies, ethnography, history, and political science.

Tartalomjegyzék:

Introduction. "Emotions: Social Research 4.0"



1. Bodies / Emotions and Virtual / Mobile / Digital Lifeworld



2. Instagram, seeing to Believe: Soup Kitchen in Latin America



3. WhatsApp, Communicate, Register, Know: Argentinean Social Conflict and The March of Hondurans to The USA



4. Politics and Love. Two Digital Ethnographies



5. Drones: A New Way to Observe the Sensibilities on Social Interactions?



6. Digital Creative Experience: A Sensibility Capture Device



7. Towards an Epistemology of the Digital Research of Emotions