ISBN13: | 9780415299435 |
ISBN10: | 0415299438 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 2576 oldal |
Méret: | 234x156 mm |
Súly: | 4930 g |
Nyelv: | angol |
0 |
Referensz kiadványok, szótárak
Irodalomtudomány általában, referensz művek
Nyelvtudomány általában, szótárak
ELT általában
Nyelvkönyvek
Nyelvoktatás
Angol nyelv és irodalom
Pedagógia általában
Referensz kiadványok, szótárak (karitatív célú kampány)
Irodalomtudomány általában, referensz művek (karitatív célú kampány)
Nyelvtudomány általában, szótárak (karitatív célú kampány)
ELT általában (karitatív célú kampány)
Nyelvkönyvek (karitatív célú kampány)
Nyelvoktatás (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
English Language Teaching
GBP 500.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
With contributions drawn from a variety of contexts, this extensive new six-volume collection from Routledge?s Major Themes in Education series, reflects the international diversity of English Language Teaching in practice. Bringing together material from a broad range of perspectives, it highlights the controversial nature of many apparent ?givens? in the field, and provides a useful balance between academic and practical insights.
With a general introduction and separate section introductions presenting the historical context for current debates and guiding users through the various issues raised in the collection, this is a highly useful resource for both student and scholar alike.
With contributions drawn from a variety of contexts, this extensive new six-volume collection from Routledge?s Major Themes in Education series, reflects the international diversity of English Language Teaching in practice. Bringing together material from a broad range of perspectives, it highlights the controversial nature of many apparent ?givens? in the field, and provides a useful balance between academic and practical insights.
With a general introduction and separate section introductions presenting the historical context for current debates and guiding users through the various issues raised in the collection, this is a highly useful resource for both student and scholar alike.
Part 1: Focus On Key Orientations In Elt Part 2: Focus On The Learner Part 3: Focus On Methodology Part 4: Focus On Curriculum Part 5: Focus On The Teacher