A termék adatai:
ISBN13: | 9783030346430 |
ISBN10: | 3030346439 |
Kötéstípus: | Puhakötés |
Terjedelem: | 490 oldal |
Méret: | 235x155 mm |
Súly: | 765 g |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 25 Illustrations, black & white; 146 Illustrations, color |
102 |
Témakör:
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában
Személyi számítógépek
Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek
Az ember-gép kölcsönhatás
Az internetről általában
További könyvek a számítástechnika területén
A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány)
Személyi számítógépek (karitatív célú kampány)
Operációs rendszerek és grafikus felhasználói felületek (karitatív célú kampány)
Az ember-gép kölcsönhatás (karitatív célú kampány)
Az internetről általában (karitatív célú kampány)
További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)
Entertainment Computing and Serious Games
First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11?15, 2019, Proceedings
Sorozatcím:
Lecture Notes in Computer Science;
11863;
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2019
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma: 2019. november 8.
Kötetek száma: 1 pieces, Book
Normál ár:
Kiadói listaár:
EUR 53.49
EUR 53.49
Az Ön ára:
18 241 (17 373 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 4 560 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Kattintson ide a feliratkozáshoz
Beszerezhetőség:
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Hosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the First IFIP TC 14 Joint International Conference on Entertainment Computing and Serious Games, ICEC-JCSG 2019, held in Arequipa, Peru, in November 2019.
The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications.
The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications.