Entertainment Computing ? ICEC 2023 - Ciancarini, Paolo; Di Iorio, Angelo; Hlavacs, Helmut;(szerk.) - Prospero Internetes Könyváruház

 
A termék adatai:

ISBN13:9789819982479
ISBN10:9819982472
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:529 oldal
Méret:235x155 mm
Súly:831 g
Nyelv:angol
Illusztrációk: 27 Illustrations, black & white; 172 Illustrations, color
603
Témakör:

Entertainment Computing ? ICEC 2023

22nd IFIP TC 14 International Conference, ICEC 2023, Bologna, Italy, November 15?17, 2023, Proceedings
 
Kiadás sorszáma: 1st ed. 2023
Kiadó: Springer
Megjelenés dátuma:
Kötetek száma: 1 pieces, Book
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
EUR 106.99
Becsült forint ár:
45 609 Ft (43 437 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

36 487 (34 750 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 20% (kb. 9 122 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. december 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Nem tudnak pontosabbat?
 
  példányt

 
Hosszú leírás:

This book constitutes the refereed proceedings of the 22nd IFIP TC 14 International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2023, which was held in Bologna, Italy, during November 15?17, 2023.



The 13 full papers, 5 short papers, 8 work-in-progress papers, 7 interactive entertainment demonstrations, 2 student competition papers, 5 workshop papers and tutorials, and 10 papers from a special section on aesthetics and empowerment were carefully reviewed and selected from 85 submissions. They cover a large range of topics in the following thematic areas: Game Experience; Player Engagement and Analysis; Serious Gameplay; Entertainment Methods and Tools; Extended Reality; Game Design; Interactive Entertainment; Student Game Competition; Workshops and Tutorials; and Aesthetics and Empowerment.





 





.



 

Tartalomjegyzék:
Game Experience.- Player Engagement and Analysis.- Serious Gameplay.- Entertainment Methods and Tools.- Extended Reality.- Game Design.- Interactive Entertainment.- Student Game Competition.- Workshops and Tutorials.- Aesthetics and Empowerment.