ISBN13: | 9781032282923 |
ISBN10: | 1032282924 |
Kötéstípus: | Keménykötés |
Terjedelem: | 132 oldal |
Méret: | 229x152 mm |
Nyelv: | angol |
Illusztrációk: | 1 Illustrations, black & white; 25 Illustrations, color; 25 Halftones, color; 1 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white |
700 |
Pszicholingvisztika
Anglisztika, amerikanisztika
Angol nyelv és irodalom
További angol tankönyvek
Pedagógia általában
Alsófokú oktatás
Középfokú oktatás
Felsőoktatás, felnőttképzés
További könyvek a pedagógia területén
Pszicholingvisztika (karitatív célú kampány)
Anglisztika, amerikanisztika (karitatív célú kampány)
Angol nyelv és irodalom (karitatív célú kampány)
További angol tankönyvek (karitatív célú kampány)
Pedagógia általában (karitatív célú kampány)
Alsófokú oktatás (karitatív célú kampány)
Középfokú oktatás (karitatív célú kampány)
Felsőoktatás, felnőttképzés (karitatív célú kampány)
További könyvek a pedagógia területén (karitatív célú kampány)
Equitable Instruction for English Learners in the Content Areas
GBP 130.00
Kattintson ide a feliratkozáshoz
ESL expert Valentina Gonzalez shows you how to meet the needs of English learners in K-8 classrooms. With an emphasis on comprehensible input, this book allows teachers to maintain a high level of instruction allowing English learners opportunities to engage with key content area language and subject-specific material.
In Equitable Instruction for English Learners in the Content Areas, ESL expert Valentina Gonzalez shows you how to meet the needs of English learners in K-8 classrooms. With an emphasis on comprehensible input, the clear and accessible guidance in this book allows teachers to maintain a high level of instruction and hold all students to high standards while allowing English learners important opportunities to engage with key content area language and excel at subject-specific material. Demonstrating how equity is an essential component to teaching multilingual learners, this book includes engaging practical strategies catered to different grade levels, and it is essential reading for every teacher who works with multilingual learners.
Chapter 1 Introduction: Why ALL Educators Need This Book
Chapter 2 Multilingual Learners and the Changing Landscape of Education
Chapter 3 Equitable Instruction in Practice with Multilingual Learners
Chapter 4 Practical Strategies that Infuse Language: Merging Content with Language?It?s a Relationship