
Evaluation of Alternative Banking Services Amongst Farmers
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 61.90
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 313 Ft off)
- Discounted price 24 944 Ft (23 757 Ft + 5% áfa)
26 257 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó LAP Lambert Academic Publishing
- Megjelenés dátuma 2019. január 1.
- ISBN 9786139459162
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem136 oldal
- Méret 220x150x8 mm
- Súly 221 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The present study indicates that Brand perception is really good in public sector banks and not so in case of private sector banks as customer has great trust and reliability in government organization. ATM , KCC (KISAN CREDIT CARD) facilities give much relief and thus considered as highly satisfied mode according to the customers requirement in public sector banks .Customer Awareness , Perceived usefulness and Security Concern are the major factor which act as driving force in influencing people to adopt alternative banking. Customer satisfaction are the most important and focused area in the banking industries. All dimensions of service quality are positively affecting on customer satisfaction. Hence we finalized 13 dimensions of alternative banking services quality as determinants of customer satisfaction that will be further categorized in to four factor. So that in our study four major factor we have identified. When we calculate overall customer satisfaction we need more emphasis on service level, Trust level, usefulness of services and behavior of bank employee.
Több
Wilderness Tips
5 055 Ft

2089: es war einmal die Erde
6 363 Ft

Constitutional and Administrative Law
19 226 Ft

LaChapelle: Lost and Found
19 405 Ft